metode | identifikation

Med baggrund i behovsafklaringen identificeres udfordringen nærmere. Sammen tager vi temperaturen i virksomheden og analyserer de kritiske faktorer, der kan få afgørende betydning for din virksomheds endelige udbytte.

På baggrund af relevante data ”vaskes” årsager og symptomer frem. Menneskelig adfærd, forretningsmæssige prioriteringer, medarbejderholdninger og jeres virksomheds DNA, er alle kilder, der kan påvirke løsningen.

Identifikationen indeholder afslutningsvist et fuldt billede af problemets kerne og sikrer derfor, at dine investeringer målrettes mod de mest relevante indsatsområder.

Eksempler på data til identifikationsfasen:

• medarbejdersurveys og kompetencekravsanalyser

• perceptionsanalyse (hvad reagerer ansøgeren på?)

• målinger af hjemmesidens effektivitet i forhold til rekruttering

• personlighedstests

• sambesøg med f.eks. sælger/KAM

• interviews og/eller workshop med nøglemedarbejdere/mellemledere

• kundesurveys

Læs mere om næste skridt i processen her løsning eller kontakt os for at høre mere om, hvordan vi sammen kan udvikle din forretning.